Kennismaken met Team Beerstation: Met vandaag Glenn Teunissen

 

Glenn Teunissen is een opvallende verschijning binnen Team Beerstation met zijn weelderige rode haren en zijn razendsnelle spraak. Hij heeft beloofd dit interview te beperken tot een A4’tje, maar met zijn spraak op volle toeren weten we het natuurlijk nooit ;)

 

 

 

Hey Glenn wat fijn dat je even tijd had voor me, om te beginnen zijn we natuurlijk allemaal benieuwd naar wie jij bent.

 

 

Ik ben zo als je al genoemd hebt Glenn Teunissen, ik ben 22 jaar en ik ben een fan van voetbal, fitness en natuurlijk speciaalbier. Ik werk zelf in de Jopenkerk Haarlem en hier is mijn liefde voor speciaalbier ontstaan.

 

 

Vorige week hebben we natuurlijk met Jim, de social media koning gesproken. Hij gaf aan een hele duidelijke rol binnen Beerstation te hebben, geldt dat ook voor jou?

 

 

Ja voor mij geld hetzelfde. Mijn voornaamste taak is de sales binnen het bedrijf, ik houd mezelf bezig met het segmenteren en het benaderen van potentiële klanten, het verkoopgesprek aan gaan en het geven van adviezen aan deze bedrijven. Daarnaast ben ik veel bezig met de planning binnen het bedrijf. 

 

 

Jullie verhaal over hoe het allemaal begint kennen we nu natuurlijk, maar heb jij zelf nog een toevoeging aan wat er allemaal gebeurde op de beruchte avond?

 

 

De avond liep heel gezellig, wij leerde elkaar steeds beter kennen en er kwamen zoals gewoonlijk veel verhalen naar boven vanuit de jeugd en de werkervaringen. De speciaalbiertjes liepen flink door en voor dat we het wisten was het tijd om naar het volgende speciaalbier café te gaan waar we erachter zijn gekomen dat we allemaal van een dansje houden.

 

 

Waar zie jij Beerstation over 1 jaar?

 

 

Ik zie Beerstation over een jaar in een hele hoop cafe’s staan, niet alleen in de kleine maar ook in de grote. Daarnaast zie ik Beerstation een product zijn die onmisbaar word binnen de bierbeurzen, omdat het onwijs behulpzaam is bij de presentatie van speciaalbieren en natuurlijk de verkoop daarvan.

 

 

Als laatste, jij regelt dus de sales binnen Team Beerstation. Zou je de lezers kunnen vertellen hoe je het beste je gloednieuwe product kan verkopen?

 

 

Ons gloednieuwe product is goed te verkopen tijdens een pitch. Tijdens de pitch bouw ik mij verhaal op en sluit ik af met een aantal kwantitatieve onderzoeksresultaten die de koper over de streep trekken. Tijdens mijn pitch gebruik ik de Beerstation en laat ik zien hoe het werkt, maar ook hoe de klanten zullen reageren, daarnaast observeer ik voordat ik binnen kom mogelijke plekken waar de Beerstation zou kunnen staan en geef ik dat meteen mee aan de koper, zo laat ik zien dat ik mee wil denken en dat ik graag een relatie aan ga met hun.

 

 

Hartelijk dank Glenn. Ik wens jou en je compagnons veel succes!

Reactie schrijven

Commentaren: 0